weet nog niets maar bijna weg - Reisverslag uit Soest, Nederland van marco mout - WaarBenJij.nu weet nog niets maar bijna weg - Reisverslag uit Soest, Nederland van marco mout - WaarBenJij.nu

weet nog niets maar bijna weg

Door: de vakantieganger

Blijf op de hoogte en volg marco

08 Augustus 2005 | Nederland, Soest

Hoi wat al te fanatieke internetdagboeklezers,

Voorlopig sta ik nog maar met een half been in Ghana, pas op 1 september zal ik daadwerkelijk met mijn voeten op Ghanese grond staan. Daar zal ik eerst een dag in Accra verbrengen om daarna door te reizen naar de Akwapim Hills waar ik hoop les te gaan geven en in een gastgezin te wonen. Bij dat gezin zal ik dan 6 maanden verblijven waarvan ik 5 maanden werk en 1 maand reis. Althans...dat zijn de plannen. Verder kan ik je eigenlijk nog niets vertellen aangezien TPA de details van mijn reis geheim houdt als een industriegeheim. Hopelijk krijg ik spoedig meer te horen...En jullie zal ik verder informeren als ik daadwerkelijk in Ghana ben.

groetjes,

Marco

  • 08 Augustus 2005 - 19:13

    Rob:

    Hehe, wens je veel geluk met pakken ;D

  • 31 Augustus 2005 - 09:54

    Erika Und Harald:

    Hallo Marco,
    Danke für deine Mail am Dienstag. Den Bericht verstehen wir nur zur Hälfte. Trotzdem alles Gute --glückliche Reise!

  • 31 Augustus 2005 - 10:15

    Willem:

    succes ermee man, en niet teveel zuipen he ;)

  • 31 Augustus 2005 - 16:58

    Stijn:

    veel suc6 in ghana en met lesgeven

  • 01 September 2005 - 16:05

    Hendrik:

    Oh,kut, verkeerde naam opgegeven. Kan ik dat nu nog veranderen?

    Ga je trouwens ook feauteaux posten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 49978

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: